Ik heb geen PC/laptop, e-mail adres. Kan ik mijn vergunningsaanvraag op een andere manier in orde brengen? |
Ik heb enkel een smartphone/tablet. Kan ik de toepassing My FMB-BMB dan installeren? |
Kan ik de toepassing My FMB-BMB ook op mijn Apple Macbook/IMac installeren? |
Ik slaag er niet in om de toepassing My FMB-BMB op mijn laptop/PC te installeren. Wat nu? |
Ik heb alle gegevens als nieuwe vergunninghouder ingevuld maar heb geen activatiecode ontvangen om mijn inschrijving te voltooien. Wat nu? |
Moet ik aangesloten zijn bij een club en hoe regel ik deze aansluiting? |
Ik heb na op ‘Nieuwe vergunninghouder’ te hebben geklikt, mijn inschrijving voltooid. Is mijn vergunningsaanvraag dan geregeld? |
Ik heb mijn gebruikersnaam en wachtwoord vergeten om in te loggen op My FMB-BMB. Wat nu? |
Ik heb de toepassing My FMB-BMB geopend maar kan geen vergunning aanvragen. |
Bij mijn inschrijving heb ik de mogelijkheid een foto toe te voegen. Is dit verplicht? |
Ben ik verplicht een kopij van mijn Identiteitskaart toe te voegen ? |
Waar vind ik de medische documenten / ouderlijke toelating? |
Ik heb geen scanner. Hoe kan ik de gevraagde documenten dan toevoegen? |
Heb ik een BMB vergunning nodig om te kunnen trainen? |
Ik heb een ongeval gehad (op training of wedstrijd). Wat nu? |
Hoe kan ik een koersnummer reserveren? |
Heb ik een riders’ release nodig voor het bekomen van een BMB vergunning? |
Ik heb mijn vergunning aangevraagd, alle documenten toegevoegd en betaald maar ik heb deze nog niet ontvangen. Ben ik nu in orde? |
Kan ik de vergunning ook per bankoverschrijving betalen? |
Waar vind ik meer info over de tarieven van de vergunningen, de verzekering, bijkomende vergunningen, kortingen enz? |
Jullie verzamelen heel wat persoonsgegevens. Wat met mijn privacy? |